Isnin, 11 Oktober 2010

idaman hati....

Ne senarai impian aku...aku karyakan dalam bentuk gambar...Aku tak kisah apa orang nak cakap tentang impian aku...Apa aku kisah dengan kata-kata orang.....Ini impian aku, aku tak kisah dengan apa pandangan orang lain, apa yang aku tahu aku akan dapat apa yang aku idamkan...
Dr. Ibrahim cakap warna emas dapt memberi aura positif yang baik dalam kehidupan kita. Jadi apa yang aku idamkan dalam hidup pun ada kaitan dengan warna emas...


Kereta idaman Suzuki Swift Color gold.....cantik sangat...









Nak miliki rantai leher yang macam ne sebab sesuai dengan nama aku....













Teringin nak miliki iphone ne....rasa cantik plak bila dah color gold kan....











Nak pakai jam ni...design cantik....suka...(",)













Semestinya teringin sangat2 nak pergi menunaikan umrah dan haji ke tanah suci Mekah..InsyaAllah semoga diberi kesempatan oleh Allah....


0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright 2009 COLOUR BIRU. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress by Wpthemesfree