Selasa, 12 Oktober 2010

hati..........

Susah kan kalau kita nak berbicara tentang hati...Kadang-kadang kita sendiri pun tak faham tentang soal hati.. Ada ke orang yang boleh jawab persoalan tentang hati dan perasaan ni.. Bagi aku soalan tentang hati dan perasaan ni hanya Allah je yang mampu jawab kerana Dia Maha Mengetahui.....Sesungguhnya apa yang berlaku di alam ni segalanya dalam pengetahuan Allah S.W.T....sehinggakan yang sekecil-kecil kejadian termasuk soal hati semuanya dalam pengetahuan Allah S.W.T...Sungguh besar kekuasaan Allah....Subhanallah...
Kala ini pun apa yang aku rasakan sesungguhnya hanya Allah sahaja yang mengetahui apa yang terdetik di hati kecil aku..Malah aku sendiri pun tak mampu untuk terjemahkan apa yang aku rasa...Tapi aku yakin Allah mengetahu dan memahami apa yang aku rasakan masa ini tanpa perlu aku menceritakan segalanya.... 
Ya Allah, Ya Tuhanku....sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui apa yang terdetik di hatiku kala ini dan hanya pada-Mu tempat aku berserah dan meminta petunjuk dan hidayah-Mu.....Berikanlah aku ketenangan agar dapat aku jalani kehidupan hari ini dengan lancar berasaskan iman dan taqwa tanpa dipengaruhi oleh hati kecil ini........

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright 2009 COLOUR BIRU. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress by Wpthemesfree