Isnin, 11 Oktober 2010

Minda Yang Semakin Positif......

Selamat pagi yang ceria.... 
Pagi tadi aku dengan mak pergi kedai beli peti sejuk baru....Mula2 mak bayar secara ansuran...Kemudian fikir semula lebih baik bayar tunai jer...Bayar ansuran kosnya jadi lebih mahal plak, bayar tunai jimat sikit...
Lagipun aku belajar masa kat workshop MMP aritu, Dr. Ibrahim cakap kita kena bayangkan semua barang harganya murah dan kita mampu beli sebab kita ada wang yang banyak...Macam tu baru duit akan mengalir banyak kepada kita sebab kita sentiasa berfikiran positif...
 Jadi aku yakin selepas ini wang akan mengalir banyak kepada aku sebab 
"Aku sukakan wang" dan "Wang pun sukakan aku" 
"Aku adalah magnet wang"
"Banyak wang sedang mengalir kepada aku"
"Hari-hari aku menerima wang" 
Minda aku sentiasa positif sekarang, aku selalu fikirkan perkara yang positif selalu...Aku mahu wang selalu datang pada aku. Aku mata duitan sebab aku sukakan wang sangat2....
"Wang datanglah kepadaku banyak2"

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright 2009 COLOUR BIRU. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress by Wpthemesfree