Ahad, 20 Februari 2011

Luahan Hati...


Andainya bisa ku zahirkan apa yang ada dalam hatiku pastinya kurang rasa sakit...
Namun kesakitan dalaman tak sama dengan kesakitan luaran...
Sakit diluar nampak kesannya, dan boleh disapu ubat...
Tapi sakit dalaman, tak mampu ditafsirkan dan tak nampak lukanya...
Ubatnya jua berbeza...



Aku hanya manusia biasa yang seringkali melakukan kesilapan...
Hati aku jua terlalu rapuh...terlalu mudah terguris...
Seringkali mudah mengalirkan air mata tanpa sebab...
Aku tak mampu menanggung kesakitan ini...teramat perit kurasakn disaat ini...

Andainya aku mampu tersenyum pada saat ini, mungkin aku mampu kurangkan sakit yang ditanggung...Namun untuk tersenyum pun aku rasakan terlalu sukar...

Ya Allah, Ya tuhan ku, Aku memohon pada-Mu, hadirkan senyuman dalam hidupku disaat ini agar mampu untuk aku hapuskan segala kesakitan yang aku tanggung dan mampu menghentikan air mata yang mengalir....

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright 2009 COLOUR BIRU. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress by Wpthemesfree