Selasa, 7 Disember 2010

Salam...hai semua..
 
Ya Allah...aku tak tahu apa yang terbaik untuk aku...Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui....
Kesakitan yang aku alami, perasaan yang aku rasai, hanya Engkau Yang Maha Mengetahui...
Aku berserah padaMu...Aku redha dengan takdirMu....

Bila kau memandang segalanya dari Tuhanmu, 
Yang mencipta segalanya,
Yang menimpa ujian,
Yang menjadikan sakit hatimu, 
Yang membuatkan keinginanmu terhalang, 
dan menyusahkan hidupmu, 
Pasti akan damailah hatimu kerana masakan Dia sengaja 
mentakdirkan segalanya untuk sesuatu yang sia2,
Bukan Dia tak tahu derita hidupmu, Retak hatimu,
Tapi mungkin itulah yang DIA mahu kerana Dia tahu hati yang sebeginilah 
yang selalunya lebih lunak & mudah untuk dekat & akrab denganNYA....

Ya, Allah...aku hambaMu yang lemah dan tak berdaya ini mengharapkan 
kasih sayang darimu...Aku tak berdaya menghadapi semua ini.....
Lindungilah daku dan bimbinglah daku menuju jalan redhaMu Ya, Allah............



0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright 2009 COLOUR BIRU. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Blogspot Templates From Wordpress by Wpthemesfree